سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شمیم قدس
 
این حمله پس از آن صورت گرفت که کاروان آزادی به 50 مایلی ساحل غزه نزدیک شده بود. کشتیهای صهیونیستی با پرچم های سفید در آب های بین المللی کاروان آزادی را محاصره کردند و با بالگردهای خود آن را هدف قرار دادند.

تصاویر حمله به کشتی کاروان آزادی

رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه کشتی "آزادی" که حامل کمک های بشردوستانه برای مردم غزه بود را هدف قرار داد که در نتیجه آن تاکنون 33 فعال صلح کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که بالگردهای رژیم صهیونیستی نیمه های شب گذشته به کاروان کشتیهای آزادی برای رفع محاصره غزه حمله کردند. در این حمله دستکم 3 نفر کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند.

این حمله پس از آن صورت گرفت که کاروان آزادی به 50 مایلی ساحل غزه نزدیک شده بود. کشتیهای صهیونیستی با پرچم های سفید در آب های بین المللی کاروان آزادی را محاصره کردند و با بالگردهای خود آن را هدف قرار دادند.

در پی این حمله مقامات بلندپایه ترکیه نشست اضطراری تشکیل داده است. مردم ترکیه نیز در اعتراض به این اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در مقابل کنسولگری این رژیم در استانبول تجمع کردند.

جنبش حماس نیز اقدام غیرانسانی و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است.

..................................................................................................................................
پ.ن1: گرچه دیر به درج این مطلب در وبلاگ کردم، ولی نمی تونستم ننویسم
پ.ن2: مدتی بود که خیلی دستم به نوشتن نمی رفت، گرچه موضوعی هم برای نوشتن پیدا نمی کردم



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 89/4/1ساعت  6:16 عصر  توسط محمد 
      نظرات دیگران()

     

    امان از این سوتی های صدا و سیما
    خب باید خوش بین باشیم که سوتی بوده دیگه نه!!!
    نستله که صهیونیستیه و هیچ شکی توش نیست
    اما صدا و سیما...!!

     

    پخش آگهی تبلیغاتی محصولات یک شرکت صهیونیستی از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر بهت و حیرت مخاطبان این رسانه را به همراه داشت.
    به گزارش جهان، روز گذشته آگهی تبلیغاتی شرکت صهیونیستی نستله همزمان با اعتراضات گسترده مردم و به خصوص دانشجویان از رسانه ملی پخش شد.

    این در حالی است که شرکت مزبور با توجه به انحصاری بودن برخی محصولاتش نیازی به تبلیغات گسترده ندارد و صرفاً اینگونه تبلیغات همزمان با اعتراضات مردمی، بیشتر به دهان کجی به معترضین شبیه است.
    کارشناسان معتقدند اینگونه تبلیغات تحریک آمیز در کنار پخش چندباره موسیقی سرود ملی رژیم غاصب اسرائیل از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران  که خبر آن تا این لحظه به دلیل پاره ای از ملاحظات منتشر نشده بود، نمی تواند سهوی باشد و احتمال تعمد و سوء نیت در این قبیل اتفاقات که ناشی از عدم نظارت صحیح در صداوسیما است، بسیار زیاد است.
    گفتنی است موسیقی سرود ملی اسرائیل چندین بار تا کنون از رسانه ملی پخش شده است.

    آخرین بار این موسیقی در پلی بک های برنامه "این شب ها" از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
    سرود ملی اسرئیل که به Hatikva شهرت دارد و در زبان عبری معنای امید می دهد، ملودی آرام و ترحم برانگیز دارد تا تداعی گر آنچه مظلومیت یهودیان آواره خوانده می شود باشد. 

    این سرود و ملودی آن به حدی شهرت دارد که در فیلم های بسیاری همچون مونیخ و فهرست شیندلر به عنوان نمادی شنیداری از مظلومیت یهودیان مورد استفاده فراوان قرار گرفته است و برای کسانی که با موسیقی و سینما ارتباط دارند کاملا شناخته شده است. 
    لازم به ذکر است طبق آئین نامه های صداوسیما پلی بک کلیه برنامه ها پیش از پخش زنده باید بازبینی و تائید شود.

    لینک خبر خبرگزاری جهان نیوز 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/9/10ساعت  10:49 صبح  توسط محمد 
      نظرات دیگران()

     

    پایگاه مقاومت- حزب الله لبنان موفق به دستگیری یک جاسوس اسرائیل شده که ارتباط نزدیکی با رهبران حزب الله داشته است.

    به نوشته روزنامه السفیر چاپ بیروت، بر اساس اطلاعات به دست آمده مروان فقیه جاسوس موساد، چهل ساله و صاحب نمایشگاه خودرو در نبطیه و دارای پمپ بنزینی در این شهر بود که با نزدیک کردن خود به مسدولان حزب الله و دادن کمک به مقاومت، موجب اطمینان فراوانی نزد آنها شده بود.

    وی همچنین در ایام جنگ تابستان 2006 پمپ بنزین خود را در اختیار حزب‌الله قرار داد. به دلیل اطمینان ایجاد شده توسط مروان، وی از اشخاص مورد اعتماد برای خرید خودرو محسوب می‌شد.

    این پمپ بنزین از جمله معدود پمپ‌هایی بود که اسرائیل آن را در طول جنگ مورد هدف قرار نداد، در حالی که اسرائیل در جنگ بسیاری از پمپ‌بنزین‌ها را هدف قرار داد و حتی ساختمان کنار پمپ بنزین مروان را هدف قرار داده ولی آسیبی به پمپ بنزین او نزده بود.

    وی اعتراف کرده است که به شکل دوره‌ای به بهانه دیدار با برادرش به پاریس سفر و با ماموران موساد دیدار می‌کرده است و از آنان مبالغی دریافت می‌کرد و آنان نیز به وی دستورات لازم را می دادند» مروان گفته در این مدت چهار بار از سرزمین‌های اشغالی دیدار کرده و در آن جا آموزش‌های لازم درباره چگونگی ارتباط با اسراییلی‌ها را دیده است.

    روزنامه لبنانی البلد نیز به نقل از محافل نزدیک به حزب‌الله نوشت : «شبکه مروان به صورت تصادفی کشف و شناسایی شد، زیرا پس از آن که یکی از خودروهای مسئولان حزب‌الله دچار مشکل فنی شده بود و برای تعمیر به یکی از گاراژها انتقال یافت ، در آن دستگاه شنود تلفنی پیشرفته‌ای کشف شد که به ماهواره وصل بود و اطلاعات را در اختیار اسراییل قرار می‌داد و پس از بررسی روشن شد که خودروی یاد شده را مروان فقیه به حزب الله فروخته است.»

    لینک خبر از کانون صبح قریب خبر شماره 11



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 88/1/17ساعت  7:57 عصر  توسط محمد 
      نظرات دیگران()

    جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به وزیر صنایع خواستار روشن شدن مساله تحریم کالاهای صهیونیستی در ایران شد. در این نامه که نسخه ای ازآن در اختیار قدسنا قرار گرفت از وزیر صنایع خواسته شده است تا مصادیق کالاها و شرکت هایی که در لیست تحریم ها قرار دارند روشن و شفاف شود . متن این نامه به این شرح است :

    بسم الله الرحمن الرحیم
    جناب آقای دکتر محرابیان
    وزیر محترم صنایع
    پس از دو دهه تلاش مداوم نمایندگان ملت و جنبش دانشجویی و فعالان سیاسی درون جبهه انقلاب اسلامی و فعالان عرصه فلسطین و جهان اسلام در داخل کشور برای خلع ید صهیونیست ها از اقتصاد کشور، بالاخره از سوی حضرت عالی دستوری مبنی بر تعلیق کلیه فعالیت‌های تولیدی و توزیعی شرکت‌هایی که در مظان تعلق سهام آنها به صهیونیست‌ها قرار دارند، صادر شد. ضمن تشکر از اقدام دیرهنگام اما لازم در صدور این دستور سوالاتی چند در این زمینه مطرح میگردد:

    1- اسامی شرکت هایی که در مظان این مسئله هستند چیست و تعلیق فعالیت آن ها در چه مرحله ای می باشد؟

    2-  ملاک شناسایی این شرکت ها چه بوده است؟ و منظور دقیق از تعلق سهام آنها به صهیونیست‌ها چیست(دولت اسراییل، بنگاه های صهیونیستی درون اسراییل، بنگاه های اقتصادی حامیان اسراییل در سراسر جهان یا بنگاه های اقتصادی مربوط به حامیان اصهیونیزم یا ...)؟ آیا ملاک لیست تهیه شده به وسیله وزارت خارجه است -که عینا لیست اتحادیه عرب در 20 سال پیش بوده و شرکت های مادر معلوم الحالی که در انتصاب شان به رژیم صهیونیستی هیچ شکی نیست، در آن وجود ندارد و شرکت های دسته چندم که بعضی شان جز درون سرزمین اشغالی هیچ جای دیگری حضور ندارند، در ان موجود است- ملاک قرار گرفته است یا ملاک های دیگر ی اتخاذ گردیده است؟

    3- بر چه اساسی تنها شرکت هایی که تحت عنوان در مظان تعلق سهام به صهیونیست ها قرار دارند ملاک قرار داده شده است؟ حال آن که طبق ماده 8 قانون حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین هر نوع برقراری رابطه اقتصادی و تجاری و فرهنگی با کمپانیها و موسسات و شرکتهای وابسته به صهیونیستها در سطح جهان ممنوع می باشد.   و بر این اساس دامنه این شرکت ها بسیار بیشتر از این می باشد: شرکت هایی که در درون سرزمین های اشغالی فعالیت کرده یا اقدام به سرمایه گذاری میکنند،  شرکت هایی که به خاطر حمایت از اسراییل مورد تقدیر این رژیم جعلی قرار گرفته و جایزه هایی نظیر جوبیلی را دریافت کرده اند. شرکت هایی که رسما به رژیم صهیونیستی کمک کرده مثلا به صورت موردی یا دائم کمک هایی به صندوق هولوکاست واریز می کنند نیز جزو حامیان اسراییل به حساب می آیند و... نیز از این سنخ خواهند بود.

     جنبش عدالتخواه دانشجویی ضمن انتظار برای درک پاسخ مکتوب یا حضوری حضرت عالی آمادگی دارد در قالب پیشنهاداتی، مجموعه ای از ملاک ها، اسامی شرکت های مربوطه و زمینه سازی های پیشنهادی جهت رفع تبعات احتمالی اقتصادی یا اجتماعی را تقدیم وزیر محترم بنماید.

    به امید ظهور عدالت گستر گیتی و پایان ظلم به ملت مظلوم فلسطین
    جنبش عدالتخواه دانشجویی

    منبع: پایگاه صهیونیسم شناسی صبح قریب



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 87/10/26ساعت  3:34 عصر  توسط محمد 
      نظرات دیگران()

     درگیری روسیه و گرجستان باعث شد که بسیاری مسائل پشت پرده درباره فعالیت اسرائیل در منطقه فاش شود که از جمله می توان به  فروش سلاح به گرجستان و آموزش  نظامیان  و نفوذ به سطوح سیاسی این کشور بوده است.

    به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) دلیل نفوذ شدید اسرائیل در کشورهای شوروی سابق و به ویژه گرجستان و بستن قراردادهای طولانی مدت فروش تسلیحات به عنوان اصلی ترین صادرات اسرائیل ،این است که بسیاری از سران این کشورها از جمله وزیر دفاع گرجستان "دیوید کزرچویلی" صهیونیستی هستند که به خوبی عبری صحبت می کنند و مدتها در فلسطین اشغالی زندگی کرده اند و با مهاجرت به کشورهایی که در آن  اقلیتهای یهودی ساکن هستند  ، مناصب عالی دولتی را به منظور گسترش نفوذ  رژیم صهیونیست و تزریق افکار صهیونیستی و پیش بردن مقاصد فرهنگی و اقتصادی این رژیم ، با کمک لابی های صهیونیستی تسخیر می کنند .

    و برای این منظور از شخصیتهای صهیونیستی که به این کشور نفوذ کرده اند از جمله وزیر دفاع کنونی گرجستان تکیه داشته اند .

    گفته می شود که  دفتر کزرچویلی همواره بروی رژیم صهیونیستی باز بوده و او از پیشنهادهای فروش تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی استقبال می کرده است .

    از جمله افراد دیگری که از فرصت استفاده کرد و مقامات کلیدی در گرجستان را به دست گرفتند وزیر سابق " رونی میلو" و برادرش " شلومو" مدیر کل پیشین صنایع نظامی و سرتیپ ذخیره ارتش "گال هیرش" و سرلشکر ذخیره "یسرائیل زیف" بوده اند .

    رونی میلو در گرجستان برای شرکت "البیت" و صنایع نظامی کار کرد که صهیونیست ها با کمک وی توانستند به رژیم صهیونیست هواپیمای بدون سرنشین ، تانکهای اتوماتیک ، سامانه های ضد هوایی و ارتباطات و موشک و انواع خمپاره بفروشد و به گفته منابع آگاه گال هیرش نیز به ارتش گرجستان پیشنهاد کرد که با ایجاد گردانهای نخبگان نظامی و یگانهای ویژه  و فراهم کردن تجهیزات جدید و ایجاد دوره های آموزشی در زمینه اطلاعات  ، درگیری  در مناطق مسکونی ارتش را گسترش دهد که در همه این موارد تنها کیسه اسرائیلی ها بود که پر می شد .

    در رژیم صهیونیستی فروش هرگونه سلاح به گرجستان را به دلیل حضور یک صهیونیستی در صدر امور نظامی این کشور امری عادی و بلامانع می دانند.

    روس ها از پرواز هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی تولید شرکت البیت در گرجستان به شدت به خشم آمده و آنرا تحریک حقیقی روسیه دانستند و از این رو در 3 ماه اخیر 3 هواپیمای بی سرنشین را ساقط کردند تا خشم خود را ابراز کرده باشند .

    از جمله دیگر تسلیحات فروخته شده به گرجستان می توان به موارد زیر اشاره کرد : سامانه های اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی ،دستگاه های ارتباطاتی و رایانه ای ،هواپیماهای بی سرنشین با توان پرواز مداوم 20 ساعته با سرعت 170 کیلومتر در ساعت و دارای دستگاه های تصویربرداری و تشخیص دقیق فاصله ها با لیزر ،سامانه موشکی متحرک لینکس با موشکهای با اندازه و بردهای مختلف ،تعمیرات و ارتقای هواپیماهای سوخوی 25 گرجستان ،سامانه های دفاع اتوماتیک و تفنگهای مدرن "تبور" با کارایی بسیار عالی .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 87/10/6ساعت  12:9 عصر  توسط محمد 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    گفت و شنود: فتح: مذاکرات بی فایده است
    یک فلسطینی در جنگ ایران و عراق + عکس
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    سلسله همایشهای رسالت ناتمام
    آدم های بزرگ متوسط کوچک چطوری هستند؟
    این نمایشگاه هم تموم شد
    فلسطین متدین
    کاریکاتور:جنگ کودک صهیونیستی و کودک فلسطینی
    روابط تاسف بر انگیز شاه و رژیم صهیونستی
    [عناوین آرشیوشده]