سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شمیم قدس

همزمان با آستانه روز قدس 

کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد 

متن بیانیه

امام خیمنی (ره):
رابطه با اسرائیل و عمال آن چه رابطه تجاری و چه رابطه سیاسی، حرام و مخالف با اسلام است . باید مسلمین از استعمال امتعه اسرائیل خودداری کنند .(صحیفه نور / ج یک / ص 1329 )

مقام معظم رهبری:
هر کس در راه غزه و حمایت از غزه کشته شود شهید است. دی ماه 87، جنگ 22 روزه غزه

در حالی که در آستانه سی و چهارمین سال بزرگداشت روز جهانی قدس قرار گرفته ایم که متاسفانه می بینیم در تحریم اسرائیل و صهیونیست جهانی هنوز راهی پیموده نشده پیش رو داریم. و تنها به حرف بسنده کرده ایم. در حالی که جنایاتکاران صهیونیستی غزه را در محاصره قرار می دهند، و با فشار لابی ها خود در آمریکا تحریم های فلج کننده علیه ملت ما وضع می کنند اما از آن طرف شرکت های صهیونیستی آن هم کالاهای غیرضروری و غیرتلنولوژی در ایران فعالیت می نمایند. و سود عاید آن را نیز علیه خودمان بکار می برند...

چند سالی است مردم چشم به مسئولین دوخته اند تا بجز شعار و تصویب قانون های پی در پی اقدامی عملی انجام دهند. در صهیونیستی بودن این شرکت ها همین بس که هیچکدامیک از مسئولین جرات ندارند گناه آن را بخرند و صهیونیستی بودن این شرکتها را رد کنند تا جایی که یکی از مسئولین دولتی به خبر یکی از خبرگذاری ها سراسیمه جوابیه می فرستد و صهیونیستی نبودن نستله را تکذیب می کند (حجت الاسلام میرتاج الدینی)

البته بعضی مسولین با ساده لوحی تمام بیان می دارند اگر این چند شرکت را تحریم کنیم جوان های ما بیکار می شوند! اما داشتن کار به چه قیمتی؟ به قیمت ریخته شدن خون مسلمان فلسطینی؟؟؟ هیهات منه الذله که اگر میخواستیم اینگونه بیاندیشیم که پس چرا انقلاب کرده ایم..؟؟؟ از طرفی دیگر اینها گویا یادشان رفته با باز شدن پای بعضی از این شرکت ها از جمله نستله به ایران شرکت های مواد غذایی همچون غنچه جمع شدند و جوان های بسیاری نیز بیکار شدند...

مسئولین باید بدانند مردم از شعار و حرف خسته شده اند، مردم از بهانه های مسئولین مبنی بر ضعف قانونی خسته شده اند. تاکنون دو بار قانون سال 69 اصلاح شده است تا به اصطلاح خودشان جلوی فعالیت چند شرکت معدود صهیونیستی گرفته شود اما همچنان این شرکت ها به فعالیت های خود ادامه می دهند. تا جایی که شائبه در اذهان عمومی نقش بسته است که دست بعضی از مسئولین و آقا زاده ها آلوده به شرکت های صهیونیستی در ایران شده است و با لابی و نفوذ خود مانع از تحریم این شرکت ها می شوند.

لذا این کمپین ضمن قطع امید از مسئولین از آحاد مردم مسلمان دعوت می نماید که بصورت خودجوش به تحریم این چند شرکت معدود و کالاهای غیرضروری مصرفی صهیونیستی اقدام کنند، تا شاید مسئولین کمی به خود آیند و از مردم و رهبری که همواره مدیون آنها هستند، احساس شرمندگی نمایند.

این کمپین همچنین از همه اهالی رسانه و مراکز فرهنگی مستقل در خواست دارد به این کمپین بپیوندند و با حمایت خود در این مسئله قدم بردارند...

در پایان یادآوری می شود این کمپین به همت جمعی از دانشجویان و طلاب با همکاری جبهه وبلاگی غدیر و موسسه نورقدس جوان تشکیل شده است و از عموم مردم و رسانه ها دعوت می کند که به این کمپین بپیوندند.

آدرس وبلاگ این کمپین http://tahrimeisrael.parsiblog.com/ می باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 92/5/3ساعت  12:23 صبح  توسط محمد 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    گفت و شنود: فتح: مذاکرات بی فایده است
    یک فلسطینی در جنگ ایران و عراق + عکس
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    سلسله همایشهای رسالت ناتمام
    آدم های بزرگ متوسط کوچک چطوری هستند؟
    این نمایشگاه هم تموم شد
    فلسطین متدین
    کاریکاتور:جنگ کودک صهیونیستی و کودک فلسطینی
    روابط تاسف بر انگیز شاه و رژیم صهیونستی
    [عناوین آرشیوشده]